INFORMOWANI.

Więc tu jest specjalny post na ludzi informowanych o nowych rozdziałach :)
Będę go edytowała i wpisywała wasze nicki z twittera.

INFORMOWANI:

@dittybieber
@lonathas
@darlinbiebrauhl
@bibsrauhl
@swaggie_hug
@dominicaBro
@nawalona

@ankayaa
@luvmyniaaller
@ilykidraauhl

@Solumss 
@lloydska 
@itsMaggiex
@awwmykidrauhl 
@ahmypayne 
@jesysbubble 
@_perfectJusten
@aaaabnormal 
@NaniSzczesnyMe 
@KidRauhl_97
@Olliiwia 
@justysia20003
@Nikosiaczek
@nopeisland
@NataliaaaaR 

@JBmysweetdream 
@1D_Claudia18 
@Ola_Styles_ 
@swag_on_ju
@koolooroowax 
@Naaatalkaa
@jagger_julia 

@friday_andy 
@Jerrylolly234 
@Karollynka
@ahmypayne
@linknis
@valledaw
@dajmibit
@love_kimberlyko
@ewelina9757
@Aziam
@LooveDrunk
@belieber33003
@DIPSY_143
@_Afaszowa
@_smilee69
@Beebssy
@shawty_xx_
@looooooooools
@EmilyCrossxx 
 @maja378
@luvmyjdb

@saaalvame
 @ShawtyManeJB98
@_fidelidad
@thisswaggirl_JB
@secuteJDB
@Paaulina1d
@DameWarrior
@Morelcia2011
@awwmykidrauhl_
@luvleeyum
@If_We_Try
@luuv_kidrauhl 
@CanadiannG
@Oliifka 
@turbohemmo 
@awmysel
@paulllabieber 
@Deamonsxx
@ahhzayne


Jeśli chcesz być informowanym o nowych rozdziałach na blogu zostaw pod spodem w komentarzu swój nick na twitterze albo napisz do mnie tutaj
<3 

71 komentarzy:

  1. Świetna historia i świetne tłumaczenie. Informuj mnie @lonathas

    OdpowiedzUsuń
  2. Informuj mnie, prosze. @MRosolak

    OdpowiedzUsuń
  3. Omfsdgfs, to jest zajebiste *-*
    Informuj mnie, @dominicaBro

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też informuj ♥ @aaaabnormal

    OdpowiedzUsuń
  5. Informuj mnie ♥♥ @Horanowa_97

    OdpowiedzUsuń
  6. możesz mnie informować @Nikosiaczek ?

    OdpowiedzUsuń
  7. @NataliaaaaR :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Jerrylolly234 ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. @love_kimberlyko

    OdpowiedzUsuń
  10. zmieniłam nazwe z @horanowa_97 na @KidRauhl_97

    OdpowiedzUsuń
  11. @ShawtyManeJB98

    OdpowiedzUsuń
  12. @thisswaggirl_JB

    OdpowiedzUsuń
  13. @Morelcia2011 - jakbyś mogła mnie informować o nowych rozdziałach byłabym ci wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. @awwmykidrauhl_ : 3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. mogłabyś mnie informować? :) @luuv_kidrauhl

    OdpowiedzUsuń
  17. chciałam Cię poinformowałam, że zmieniłam ursame na twitterze zamiast @_smilee69 na @_Afaszowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. zmieniłam nazwę z @deamonsxx na @suckmyfamebitch ;)

      Usuń
  19. Hej, zmieniłam nazwę z @MRosolak na @swaggie_hug. Możesz mnie informować?

    OdpowiedzUsuń
  20. @shawtyjustina

    OdpowiedzUsuń
  21. zmieniłam username z @Justeliaa na @_perfectJusten Byłabym wdzięczna gdybyś nadal mnie informowała o rozdziałach

    OdpowiedzUsuń
  22. @swagger0000_

    OdpowiedzUsuń
  23. zmieniłam swoją nazwę z @love_kimberlyko na @I_NeverGiveUp

    OdpowiedzUsuń
  24. Zmieniłam nazwę z @Solumss na @Gomestin :)

    OdpowiedzUsuń
  25. @BlueBelieber6

    OdpowiedzUsuń
  26. @iwannahugya ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zmieniłam nazwę z @Nikosiaczek na @LuvMyQueenAri :)

    OdpowiedzUsuń
  28. @beliectioner987

    OdpowiedzUsuń