Chapter 5.

Justin's POV

Znałem Emily już 3 dni. Była naprawdę miłą dziewczyną, ale także wstydliwą i cichą.

Scooter powiedział, żebym zabrał ją dziś na AMA's. Uważałem, to za zły pomysł, bo nie lubi tłumów, ale Fredo i Ciara też będą z nami więc miałem nadzieję, że wszystko będzie okej.
Styliści przygotowywali nas na dziś wieczór. Emily była w innym pokoju, ponieważ musimy się też przebrać.

Kiedy ja byłem już gotowy czekałem na nią. Szybko włączyłem twittera. Wszyscy pisali, że nie mogą się doczekać aby zobaczyć mój dzisiejszy występ. Zawsze uwielbiałem to czytać. Usłyszałem dźwięk otwieranych drzwi i spojrzałem w górę. Zobaczyłem pięknie wyglądającą dziewczynę, w krótkiej sukience, kręconych włosach i w profesjonalnym makijażu. (http://weheartit.com/entry/40832356/via/taysvoice)... to była Emily. Otworzyłem szeroko usta i patrzyłem na nią z dołu do góry. Doszedłem do jej twarzy a ona spuściła wzrok. Dlaczego była taka skrępowana?
- Wyglądasz pięknie. - Powiedziałem starając się wywołać na jej twarzy uśmiech. Popatrzyła na mnie.
- Dziękuję. - Odpowiedziała cicho. Podszedłem bliżej i podałem jej ramię.
- Chodź, idziemy. - Zerknąłem na moje ramię wymownie. Złączyła je ze swoim. Wciąż była niższa ode mnie nawet na obcasach i uważałem, że to słodkie. Otworzyłem dla niej drzwi i zaczekałem aż wejdzie do auta i dopiero później sam wsiadłem.

Kiedy Moshe (mój ochroniarz) wiózł nas na miejsce, była między nami niezręczna cisza. Kiedy dotarliśmy usłyszałem pisk dziewczyn.
- Jesteśmy na miejscu. - Popatrzyłem na Emily która zerknęła na mnie nerwowo. - Nie martw się nimi okej? To słodkie dziewczyny, żadna z nich Cię nie skrzywdzi. - Kiwnęła głową.
Wyskoczyłem z auta i przytrzymałem dla niej otwarte drzwi. Wyszła i rozglądnęła się na fanów którzy byli z każdej strony i krzyczeli. Zamknąłem drzwi i podszedł do nas Moshe. Zaczęliśmy iść.  Wokół nas było pełno piszczących i wszędzie chodzących ludzi i mnóstwo migających świateł. Popatrzyłem na Emily. Nie wyglądała na zdenerwowaną, właściwie wygląda dobrze. Byliśmy na przeciwko paparazzi i oboje się zatrzymaliśmy. Uśmiechałem się do obiektywu. Po chwili zerknąłem na Emily. Uśmiechała się lekko. Objąłem ją w pasie aby ponownie zapewnić ją, że wszystko jest okej. Popatrzyła na mnie a ja uśmiechnąłem się do niej. Po zrobieniu zdjęć ruszyliśmy dalej. Musiałem dać kilka krótkich wywiadów w czasie których Emily i Moshe stali za mną.

Weszliśmy do areny. Wszystkie gwiazdy siedziały na swoich miejscach podczas gdy fani byli z tyłu, może kilkoro było na przodzie. Zerknąłem na Emily i byłem pewny, że odbije jej na widok tych wszystkich sław, ale była zupełnie nieświadoma. O no tak. Zapewne nie miała pojęcia, kim oni wszyscy są.

Chodziliśmy w kółko próbując znaleźć Fredo i Ciarę.
- Justin! - Usłyszałem. Odwróciłem się i zobaczyłem Katy Perry. Uśmiechnąłem się i przytuliłem ją.
- Jak się masz? - Spytałem z uśmiechem który odwzajemniła.
- Jest świetnie! Widzę, ze przyprowadziłeś ze sobą całkiem młodą i śliczną dziewczynę. - Powiedziała a ja popatrzyłem na Emily która była zupełnie nieświadoma, że stoi obok Katy. - Kto to jest? - Spytała.
- Siostrzenica Scootera. - Odpowiedziałem a ona kiwnęła głową.
- Aye Justin! - Usłyszałem krzyk Fredo. Był wystrojony a obok niego stała Ciara z jej idealnie prostymi włosami i fioletowo-niebieską sukienką.  Zaczęła rozmawiać z Emily. Naprawdę świetnie się dogadują. Chwilę potem usiedliśmy na nasze miejsca i gala się zaczęła.

Emily's POV
Widowisko zaczęło się. Nie znałam ludzi na widok których wszyscy piszczeli.  W jednej chwili Justin wstał i odszedł. Popatrzyłam na Fredo i Ciarę.
- Gdzie on idzie? - Spytałam oblizując wargi.
- Poszedł się przebrać. Ma dzisiaj występ. - Odpowiedział Fredo na co się uśmiechnęłam.
- Tak, będzie śpiewał jego hit "As long as you love me". - Dopowiedziała Ciara a ja kiwnęłam głową.
Nie miałam pojęcia co to za piosenka.
- A teraz.. zaśpiewa dla nas swoją nową piosenkę "As long as you love me" Justin Bieber! - Wykrzyczał do mikrofonu jakiś mężczyzna. Popatrzyłam na scenę.  Zobaczyłam Justina stojącego tam razem z tancerzami kiedy muzyka zaczęła grać. Zaczął śpiewać.. Wtedy zrozumiałam dlaczego wszyscy go uwielbiają. Był naprawdę dobry! Wyglądał niesamowicie. Uśmiechnęłam się.

Zaledwie kilka minut później znowu usiadł obok mnie.
- Podobało Ci się? - Spytał.
- Jesteś naprawdę dobry. - Skomplementowałam go na co się zaśmiał.
- Dzięki. - Odpowiedział. Znowu rozpoczyna się rozdanie nagród. Skierowali w nas kamerę, z której obraz pokazywał się na dużym ekranie za spikerem. Odczytywali właśnie nominowanych. Spuściłam głowę. Zauważyłam, że Justin patrzy na mnie kątem oka. Mężczyzna na scenie otworzył kopertę i wyczytał jego nazwisko.  Chłopak zerwał się szybko z wielkim uśmiechem na twarzy. Fredo i Ciara wstali i przytulili go więc pomyślałam, że też muszę tak zrobić. Mocno mnie przytulił. Jego uścisk był miły i poprawił mi nastrój. Chwilę potem wbiegł na scenę i odebrał nagrodę.

- Oh wow. Naprawdę dziękuje wam za to bardzo mocno. Chciałbym podziękować mamie i tacie za wiarę, Scooter'owi za odkrycie mojego talentu, moim beliebers za głosowanie na mnie i wszystkim którzy we mnie wierzyli. - Powiedział z wielkim uśmiechem. Zszedł na dół i z powrotem usiadł obok mnie. Popatrzyłam na jego nagrodę, która wyglądała jak wielki diament. Podobała mi się.

Chwilę później na scenę weszła Selena Gomez i wykonywała piosenkę. No, akurat ją znałam. Siedzący obok mnie Justin spiął się. Zerknęłam na niego.
- Co się stało? - Spytałam a on od razu na mnie spojrzał.
- Spotykaliśmy się, ale zerwaliśmy miesiąc temu. - Odpowiedział bez emocji.
- Dlaczego?
- Najwyraźniej zdradzałem ją. - Uniosłam brwi.
- Robiłeś to? - Oblizałam wargi a on potrząsnął głową.
- Nie. Nie igram z sercami dziewcząt. - Kiwnęłam głową i z powrotem spojrzałam na scenę.
_____________________________
Rozdziały tego opowiadanie nie są długie, dlatego no taki krótki jest haha.
Jeśli są błędy to bardzo przepraszam, staram się tłumaczyć jak najlepiej :)
Co myślicie o nowym rozdziale? Emily i Justin są słodcy <3

WCHODŹCIE:
forever-aye-lost-amaryllis.blogspot.com
http://asienae.blogspot.com/
Pojawiło się też ostatnio nowe tłumaczenie opowiadania 7 minutes in heaven, które też czytam. Jest cudowne, więc zapraszam: http://7minutes-tlumaczenie.blogspot.com/
Robię reklamy dobrowolnie, zrobiłam tylko wyjątek bo 2 osoby mnie poprosiły. Mówię już tylko, że więcej nie przesyłam blogów chyba, że sama czytam i chcę wam polecić :)

Dodawajcie komentarze, bo wtedy wiem, że mam dla kogo tłumaczyć <3

@tributeCher

16 komentarzy:

  1. SUPER ROZDZIAŁ, JAK KAŻDY ZRESZTĄ<3
    ps: świetny nowy wygląd bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. @naniszczesnyme24 kwietnia 2013 04:20

    krótko :/ ale fajnie! :D naprawdę mi się podoba:) czekam na nn:))

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę fajny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świeetny rozdział :) czekam na kolejny / @Justeliaa

    OdpowiedzUsuń
  5. omg znalazłam wczoraj i mi się spodobało. oni są słodcy strasznie. możesz informować? @dajmibit

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, świetny rozdział! :) Och, jak Justin i Emily do siebie pasują :3
    Czekam na kolejny rozdział, świetnie tłumaczysz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny akfmdksmhktrmjkmtmy *-* czuję, że będzie niezły romans pomiędzy Justinem i Emily, hehs. Czekam na następny <3 A i dziękuję za "promocję", jeżeli tak to można nazwać, mojego bloga, to naprawdę dużo daje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dfhkjdsfhkj <3 Emily i Justin do siebie pasują <3 czekamy na następny .! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. asdfghjkl Emily i Justin asdfghjkl @NakedBieberauhl

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne tłumaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham tego bloga omg *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy możemy spodziewać się kolejnego? <3

    OdpowiedzUsuń