Chapter 3.

Po tym jak się uspokoiłam kontynuowaliśmy zakupy. Fredo i Ciara szli z nami.  Justin kupił mi jeszcze parę ubrań i iPhone którego nie potrzebowałam, bo nie miałam pojęcia jak go używać.

Chłopak poprowadził nas do wielkiego dwupiętrowego budynku.
- Co to jest? - Spytałam, kiedy podeszliśmy bliżej.
- Tutaj ćwiczę. - Odpowiedział oblizując wargi po czym otworzył mi drzwi. Weszłam do środka i zobaczyłam duży pokój, ściany pokryte lustrami, z perkusją, gitarami i DJ z tyłu sali.
- To jest miejsce gdzie ćwiczymy układy taneczne.  - Zerknął na mnie. Kiwnęłam głową.

Kiedyś tańczyłam, kochałam to.

Szliśmy dalej do innego pokoju. Było tam pełno wszystkich technicznych rzeczy. Była też duża szklana szyba przez którą można było zajrzeć do innego pokoju do którego wchodziło się przez drzwi obok niej. Pokój za szybą był cały w kocach*, miał mikrofon i słuchawki.
- Tutaj nagrywam piosenki. - Odezwał się chłopak a ja przytaknęłam.
- Jak sławny jesteś? - Spytałam. Wciąż nie wiedziałam kim naprawdę jest i co tak właściwie śpiewa.
- Em.. bardzo sławny. - Powiedział z uśmiechem. - Chodź, poznasz ekipę. - Dał mi znak, żebym szła za nim na górę po schodach, więc tak zrobiłam.  Od razu zobaczyłam duży pokój. Były tam lodówki i kanapy. Siedziało tam około 15 osób. Zgadywałam, że to jest jego ekipa.
- Boże Justin, już myślałem, że uciekłeś razem z moją siostrzenicą. - Odezwał się Scooter na co Justin się zaśmiał.
- Tak, bo taki jestem. - Odpowiedział mu, po czym podszedł bliżej i przytulił go po męsku. Też podeszłam i przytuliłam Scootera.
- Jak się czujesz? - Spytał mnie, a ja wzruszyłam ramionami.
- Chyba dobrze.  - Popatrzyłam w dół.
- Hej, wszyscy podejdźcie bliżej. - Odezwał się Scooter. Wszyscy wstali i zrobili co powiedział. - To moja siostrzenica Emily. - Wskazał na mnie.
- Cześć kochanie, jestem mamą Justina. Nazywam się Pattie. - Podeszła do mnie bliżej. Była bardzo ładna i było widać podobieństwo pomiędzy nią a Justinem.
- Miło Cię poznać. - Odpowiedziałam na co się uśmiechnęła.
- Jeśli kiedykolwiek będziesz czegoś potrzebowała, jestem tutaj. - Odwzajemniłam uśmiech.

Przez 10 minut poznawałam wszystkich i dowiadywałam się co robią. Siedziałam obok Ryana Gooda który był stylistą Justina, ale również jego dobrym kumplem. Obok mnie był też Justin który siedział na swoim telefonie i był w swoim świecie totalnie pochłonięty tym co robił, cokolwiek to było.
- Justin... jest dużo plotek na twój temat. - Odezwała się Ciara na co Justin podniósł głowę.
- Co tym razem? - Spytał wykończony z głośnym westchnięciem.
- Okej, więc to piszą strony na facebooku: "Justin Bieber i tajemnicza dziewczyna razem na zakupach w centrum handlowym w LA. Widziano go kiedy kupował dziewczynie ubrania i różne akcesoria w tym iPhone 5. Kiedy zbliżyli się do niego fani, dziewczyna natychmiast zaczęła zachowywać się dziwnie i ciągle pytała Justina czy mogą wyjść. Po chwili dziewczyna załamała się i zaczęła świrować. Justin próbował uspokoić ją, ale fani piszczeli i krzyczeli przez co dziewczyna jeszcze bardziej wariowała. W końcu Justin zadzwonił do swojego kolegi i fotografa Alfredo i jego dziewczyny, którzy chwilę potem przyszli i pomagali mu uspokajać dziewczynę. Zarówno Justin jak i dziewczyna Fredo - Ciara mówili fanom, żeby się uspokoili i dali dziewczynie więcej przestrzeni. Jedna fanka powiedziała, że słyszała jak Justin mówi "Ma na imię Emily, jest siostrzenicą Scootera. Ma atak paniki a ja nie mam pojęcia co robić" Więc kim jest Emily? Spotykają się? Czy są tylko "przyjaciółmi"? - Przeczytała Ciara profesjonalnym głosem. Justin jęknął.
- Dlaczego oni zawsze to robią? - Spytał kładąc łokcie na nogach i ukrył twarz w dłoniach.
- Może dlatego, że dopiero co zakończył się twój związek z Seleną a teraz byłeś widziany z Emily.. i to może wyglądać jakbyście byli... - Odezwał się Fredo na co Justin pokręcił głową.
- Ale Emily.. Znam ją jeden dzień. - Przejechał ręką po włosach, co jak zauważyłam robił ciągle.
- Więc.. co mam zrobić? - Spytałam przygryzając wargę.
- Nic.. Ty nie musisz robić nic Emily.. Nie musisz się stresować niczym w tej chwili. - Powiedział do mnie Scooter. Kiwnęłam głową.
- Ani ty Justin. - Odezwała się Pattie a Justin kiwnął głową.
________________________
*to słowo tłumaczyło się na koce, poduszki. ale wiecie chodzi o to czym są wyścielane pokoje w których nagrywa się piosenki. nie wiem czy to są koce, ale wolałam wyjaśnić :)



Rozdział trochę krótki, ale fajny. Mi się podoba :) Przepraszam za wszystkie błędy jeśli się pojawiły, dodaję rozdział na szybko, bo wiem, że dużo osób czekało :)

ZAPRASZAM WAS NA TŁUMACZENIE OPOWIADANIA TAKE YOU, KTÓRE TŁUMACZY MOJA PRZYJACIÓŁKA! OSOBIŚCIE CZYTAM I JEST CUDOWNE :) KLIK

Jeśli już tu jesteś i spodobało Ci się, to proszę skomentuj. Komentarze naprawdę motywują mnie do dalszego tłumaczenia opowiadania. Z góry bardzo dziękuje :)

14 komentarzy:

  1. Fajny roździał, zapraszam do siebie evillifegoodstory.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, czekałam na ten rozdział. Kiedy będzie 3, jestem bardzo ciekawa co się wydarzy :)
    Czytam bloga Twojej koleżanki i mi również się podoba.
    Świetnie tłumaczysz, oby tak dalej! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. @NaniSzczesnyMe15 kwietnia 2013 10:47

    świetny, mam nadzieję że nie będzie jakichś większych dramatów z tymi plotkami choć to chyba niemożliwe.. czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle jest wspaniały! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początku dziękuje, że mnie poinformowałaś o nowym rozdziale :) No i tłumaczenie świetne tylko szkoda że taki krótki rozdział. Czekam na kolejny / @Justeliaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo, cudo, cudo! Jesteś wspaniała :) Czemu nie dodajesz rozdziałów codziennie? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rozdział! xx
    Nie mogę się doczekać kolejnego, informuj mnie o nowych :)
    @jagger_julia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dalej, proszę <3 kocham to :) I napewno klikne w Take You :) - @ahmypayne

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały <3 nie mogę doczekać się nowego rozdziału!

    OdpowiedzUsuń
  10. moglabym prosic o informacje na tt o nowym rozdziale moj nick to @DIPSY_143

    OdpowiedzUsuń