Chapter 21.

Justin's POV.

Minęło 5 godzin od czasu kiedy znaleźliśmy Emily w jej starym domu.

Obserwowałem ją i Ciarę. Rozmawiały opalając się przy basenie. Emily była jakaś inna: piękne brązowe oczy w których mógłbym utonąć, falowane włosy idealnie opadały jej na ramiona, ładne ciało a najbardziej w niej lubiłem jej osobowość, była opiekuńcza i taka niewinna.
Nie wiem co bym zrobił gdybyśmy jej nie znaleźli. Uświadomiła mi, że istnieją inne dziewczyny.  Nie tylko Selena. Poczułem, że ktoś mnie szturchnął. Odwróciłem się i zobaczyłem Fredo. Stał obok mnie z uśmiechem na twarzy.
- Co jest? - Spytał wyglądając na zewnątrz. Wzruszyłem ramionami.
- Nie wiem, przestraszyła mnie dzisiaj. To wszystko. - Przyznałem z westchnieniem na co Fredo się zaśmiał.
- Myślę, że przestraszyła nas wszystkich. - Powiedział. Skinąłem głową i dalej na nie patrzyłem.
- Więc... ty lubisz... lubisz ją? - Spytał drapiąc się po karku. Zachichotałem.
- Nie wiem stary. - Odezwałem się patrząc na niego. Uśmiechnął się.
- Lubisz ją. - Powiedział z wielkim uśmiechem na co potrząsnęłam głową.
- Jest piękna i w ogóle, ale... nie wiem. - Westchnąłem i spuściłem wzrok. Zaśmiał się i znowu mnie szturchnął.
- Lubisz ją. - Powtórzył dziecinnym głosem. Zachichotałem. - Całowaliście się? - Spytał unosząc brwi. Uśmiechnąłem się a on krzyknął - Cholera jasna, stary! Kiedy? - Spojrzałem w dół i pokręciłem głową.
- 4 dni temu, kiedy zabrałem ją na piknik. - Szybko wspomniałem. Fredo zaczął szturchać mnie w ramię podekscytowany. Zaśmiałem się. - Zamknij się stary. - Wymamrotałem i spojrzałem na dziewczyny.
- Kochasz ją. - Zagruchał przedłużając słowo "kochasz". Przewróciłem oczami.
- Nie kocham jej. - Powiedziałem także przedłużając słowo "kocham". Zaśmiał się i odszedł. Westchnąłem.

5 minut później Fredo i ja ubraliśmy szorty i wybiegliśmy na zewnątrz skacząc do basenu, sprawiając, że dziewczyny zaczęły piszczeć kiedy ochlapała je woda. Zaczęliśmy się śmiać.
- O mój boże, jesteście idiotami! - Krzyknęła Ciara, naprawiając swoją fryzurę.
- Oh, kochanie. - Odezwał się Fredo do Ciary, podpływając na brzeg basenu. Spojrzałem na Emily. Zauważyłem, że starała się naprawić swoje włosy które zmoczyły się od wody.
Westchnąłem i spoglądnąłem na Fredo. Patrzył na mnie z uśmieszkiem na twarzy. Wyszliśmy z basenu i podeszliśmy do dziewczyn, siadając obok nich. Spojrzałem na Fredo który poruszał ustami odliczając 3,2,1.  Szybko chwyciłem Emily a Fredo Ciarę, na co zaczęły krzyczeć i wyrywać się. Spojrzałem na Emily i mrugnąłem. Dotarliśmy do brzegu basenu.
- 3! 2! 1! - Krzyknęliśmy i oboje skoczyliśmy do basenu z dziewczynami w ramionach. Wypłynęliśmy na powierzchnię. Mogłem stwierdzić, że dziewczyny były wkurzone przez to jak na nas patrzyły.
- Zapłacicie nam za to. - Odezwała się Ciara wycierając oczy, przez co starła sobie tusz do rzęs i eyeliner. Zaśmiałem się. Nagle poczułem jak ktoś uderzył mnie w ramię. Mocno. Odwróciłem się i zobaczyłem Emily, stała za mną patrząc na mnie surowym spojrzeniem. Uśmiechnąłem się pokazując jej mój najlepszy uśmiech co sprawiło, że zaczęła się cicho śmiać.
- Jesteś idiotą. - Wymamrotała starając się powstrzymać od śmiechu.
- Uroczym idiotą. - Powiedziałem z uśmieszkiem, i trąciłem ją w ramię. Przewróciła oczami i podpłynęła na brzeg basenu. - O nie, nie. - Odezwałem się płynąc za nią. Chwyciłem ją w talii i pociągnęłam z powrotem. Jęknęła i popatrzyła na mnie.
- Aw, czy nie są uroczy? - Zagruchała Ciara. Westchnąłem i spojrzałem na nią, na co się wyszczerzyła. Pokręciłem głową i znowu spoglądnąłem na Emily.
- Mogę wyjść z basenu? - Spytała wydymając wargi. Wyglądała tak słodko. Westchnąłem.
- Jeśli musisz. - Powiedziałem. Uśmiechnęła się i pocałowała mnie w policzek. Odwróciłem się pokrywając się rumieńcem. Ciara zaczęła się śmiać.
- Bieber się rumieni! - Krzyknęła wskazując na mnie. Pokręciłem głową.
- Nieważne Newland! - Wykrzyknąłem na co się wyszczerzyła.
_________
Gdybyście nie pamiętali Newland to nazwisko Ciary :)
aw justin i emily są słodcy sdlkjfdsj

/@cherpuccino

23 komentarze:

  1. @naniszczesnyme20 lipca 2013 04:37

    awwwwwwww :) to chyba najlepszy rozdział jak do tej pory :D dzięki, że dodałaś i czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja po prostu zwariuję! dlaczego te rozdziały są takie krótkie?! ;<
    ech... ale przynajmniej są cudowne! <3 słodziaki z Emily i Justin'a <3
    i niech Jus tak nie zaprzecza, że kocha Emy, bo to widać *___*
    czekam już z niecierpliwością na nowy rozdział :)

    @saaalvame

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww, oni są bardzoooo słodcy <3
    Nie mogę doczekać się następnego rozdziału! :)
    @Solumss

    OdpowiedzUsuń
  4. ASDFGHJKLQWETUOPSHJ *___* Kocham ten rozdział ♥ Oni są tacy uroczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. xfcgv bnmsdcfgvbhnfgcvbhj *-* ale słodko♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Aww, Bieber się rumieni! *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. awwww jak uroczo :3
    "Bieber sie rumieni!" hahahahahaha xD
    juz sie nastepnego nie mogę doczekać ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. tu autorka konta Emily ;) wiesz coś o osobie,która prowadzi konto Justin'a? ;) bo dosyć długo jej nie ma,a ja jestem codziennie.. :).

    ps. rozdział taki ajsshdgsdfsfjdjflkj <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona już go nie prowadzi, nie wiem dlaczego :(

      Usuń
    2. to szukamy kogoś innego? ;))

      Usuń
    3. raczej tak ;) ale wybór zostawię tłumaczce :)

      Usuń
  9. Bieber się rumieni. Awwwww jakie to było słodkie. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. awwwwwwwwwwwwww, Bieber się zarumienił. I lubi Emily gdsgasdgsdgs

    OdpowiedzUsuń
  11. omg kocham to, szkoda tylko, że rozdziały są tak krótkie:(( @smgwithbieber

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam Cię do 'The Versatile Blogger'. więcej na: http://tlumaczenie-changed.blogspot.com/2013/07/the-versatile-blogger.html

    Lilly xo

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojeju on się rumieni awww.. Much Love :***
    ~@I_NeverGiveUp

    OdpowiedzUsuń
  14. dopiero dzisiaj znalazłam twojego bloga jest boski świetnie tłumaczysz i wgl
    poinformujesz mnie o następnym ? @polish__fan

    zapraszam do mnie justinandcharlotte.blogspot.com i onewayoranotherstorymylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurde chce nowy już ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda że wszystkie rozdziały są takie krótkie ale cóż. Czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej, wszystkie dotychczasowe rozdziały przeczytałam w... godzinę albo dwie, ale mnie to wciągnęło. :D
    CZEKAM NA NASTĘPNY ROZDZIAŁ! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedy bedzie nastepny???!!!!!

    OdpowiedzUsuń