Chapter 19.

Justin's POV.

2 dni później byłem w studio. Przygotowywałem się do mojej trasy, która zaczynała się za zaledwie 5 dni.
- Podekscytowany? - Spytał Scooter, kładąc rękę na moim ramieniu. Spojrzałem na niego z uśmiechem.
- Tak, nie umiem się doczekać. - Powiedziałem na co się zaśmiał.
- Jeszcze tylko 5 dni! - Odpowiedział spoglądając na ekran komputera, który pokazywał całą edytowaną muzykę. - Spotkanie Emily u doktora jest za 2 dni. - Dodał nieco zmartwionym tonem. Westchnąłem. On nawet nie wie, że się całowaliśmy. Ale Emily i tak się do mnie nie odzywała, więc czułem się jakbym zrobił coś złego. Ale to był świetny pocałunek, poczułem coś... może ona nie.
- Jestem pewny, że wszystko będzie okej. - Odezwałem się spuszczając wzrok.
- Tak wiem, ale po prostu nie chciałbym, żeby musiała wrócić do tego strasznego miejsca. - Powiedział odwracając się i siadając na jednym z drewnianych krzeseł. Obróciłem się w jego stronę.
- Mam tak samo. - Wymamrotałem krzyżując ręce na klatce piersiowej.
- Yo bitches, Ciara przyjechała! - Wykrzyknęła Ciara otwierając drzwi na co podskoczyłem.
- Boże święty, Ciara! - Położyłem rękę na sercu na co się zaśmiała.
- Oh, Fredo, Ryan i Emily też tutaj są. - Dodała wskazując na drzwi, kiedy wszyscy wchodzili do środka. Przytuliłem ich wszystkich po kolei. Po uścisku, Emily odsunęła się, spojrzała na mnie i odwróciła się. Spoglądnąłem na jej plecy. Westchnąłem i przeczesałem palcami włosy.
- Więc, jak wszyscy się macie? - Głośno spytał Ryan z wielkim uśmiechem, na co wszyscy wymamrotali odpowiedź a ja wzruszyłem ramionami. Usiadłem na krześle i chwyciłem telefon. Szybko sprawdziłem twittera i napisałem "#believetour 5 days. Get excited" po czym przejrzałem wszystkie tweety, które ludzie do mnie wysyłają. Ryan i Fredo patrzyli mi przez ramię.
- Twoi fani są dziwni. - Skomentował Fredo na co się zaśmiałem.
- Moi fani są dziwni, moi beliebers są swaggy. - Odpowiedziałem na co zaczęli się śmiać.

O 21 niektórzy ruszyli jeszcze do McDonalda, ale ja pojechałem do domu. Od razu po powrocie położyłem się spać. Potrzebuję jak najwięcej energii na trasę.
~~~~
Emily's POV.

- Hej kochanie. - Mama przyciągnęła mnie do siebie i mocno uścisnęła. Owinęłam wokół niej ramiona, mocno ją ściskając.
- Brakowało mi Ciebie tak bardzo. - Wymamrotałam płacząc na jej ramieniu. Głaskała mnie po plecach.
- Jestem tu teraz. - Wyszeptała na co się uśmiechnęłam. Odsunęła mnie, po czym podszedł tata.
- Spójrz na moją wspaniałą córeczkę! Tak ładnie wyrosła! - Odezwał się z uśmiechem. Go również mocno przytuliłam. Kiedy go puściłam, spojrzał na mnie. - Jesteś taka śliczna! - Powiedział z lekkim uśmiechem, na co ja też się uśmiechnęłam.
- Tak b-bardzo za wami tęskniłam! - Wyjąkałam. Oboje kiwnęli głową i stanęli przede mną. Tata objął mamę ramieniem i uśmiechnął się do niej.
- My za tobą też, ale tak naprawdę nigdy nie odeszliśmy. - Powiedziała mama kręcąc głową. Zmarszczyłam brwi.
- Co? - Spytałam zdezorientowana.
- Nigdy Cię nie opuściliśmy, po prostu zapomniałaś jak możesz nas znaleźć. - Wyjaśnił tata. Potrząsnęłam głową.
- Nie rozumiem. - Przechyliłam głowę na bok.
- Wszystko co musisz zrobić to przyjść i nas znaleźć.. kiedy to zrobisz, możesz zostać z nami na zawsze. - Wytłumaczył tata. Oblizałam wargi.
- Gdzie jesteście? - Spytałam patrząc na nich.
- Wiesz. Musisz po prostu pomyśleć. - Zachęciła mnie mama. Pokręciłam głową i spuściłam wzrok.
- Wystarczy pomyśleć. - Wyszeptał tata po czym oboje zaczęli znikać.
- Nie! Proszę, nie zostawiajcie mnie! - Krzyczałam próbując ich chwycić, ale łapałam tylko powietrze. Już ich nie było. Nie.. Muszę ich znaleźć.

~~~~
Justin's POV.
Po obudzeniu się, od razu zszedłem na dół. Po drodze zauważyłem, że drzwi z pokoju Emily są otwarte. Wzruszyłem ramionami. Ciara i Fredo byli na dole, ale Emily nie.
- Gdzie jest Emily? - Spytałem marszcząc brwi. Odwrócili się do mnie.
- Myślałem, że jest z tobą. - Powiedział Fredo, który był tak samo zdezorientowany jak ja. Pokręciłem głową.
- Nie, nie jest. - Odpowiedziałem rozglądając się. Zacząłem chodzić po całym domu. W końcu zauważyłem, że drzwi wejściowe były otwarte. Do środka wpadało dużo zimnego powietrza.
- Fredo! Ciara! - Krzyknąłem wychodząc na zewnątrz i rozglądając się. Przybiegli do mnie. Odwróciłem się w ich stronę.
- Otwieraliście drzwi? - Spytałem na co pokręcili głowami. Oblizałem wargi. - W takim razie gdzie jest Emily? - Spytałem pozostawiając moje usta lekko rozchylone. Wzruszyli ramionami. - Słyszeliście jak wstawała? Jakikolwiek dźwięk? - Rozglądałem się rozpaczliwie.
- Nie Justin. Nie wiedzieliśmy, że wyszła. - Odezwała się Ciara. Potrząsnęłam głową.
- Kurwa! - Położyłem ręce na głowie.
- Uspokój się Justin, jestem pewien, że poszła tylko na spacer. - Powiedział Fredo na co potrząsnęłam głową i spojrzałem na niego.
- Nie Fredo! Gdyby szła tylko na spacer nie zostawiłaby drzwi otwartych! Muszę ją znaleźć. - Splunąłem. Może być wszędzie albo z każdym. Facet który zabił jej rodziców nadal gdzieś tam jest. Co jeśli ją porwał? Co jeśli jest w niebezpieczeństwie? Co jeśli jest stracona?
________
przepraszam, że tak długo to trwało ale mam wakacje i nie zawsze chce mi się tłumaczyć haha.
i jeszcze zmieniłam username na twitterze jakby co :) teraz jestem @cherpuccino
i jeszcze mam taką prośbę, żeby każdy kogo mam informować o rozdziałach follownął mnie na twitterze, bo mam teraz chronione konto i nie wiem kiedy zdejmę kłódkę a potem wy nie widzicie tych tweetów które wysyłam o nowym rozdziale :)

14 komentarzy:

  1. Świetny, Emily musi się znaleźć!
    Jak każdemu się nic nie chce w wakacje haha.
    Czekam na następny ♥
    @Solumss

    OdpowiedzUsuń
  2. "- Yo bitches, Ciara przyjechała! - Wykrzyknęła Ciara otwierając drzwi na co podskoczyłem." omg ten tekst mnie rozwalił, hahaha.
    Pewnie Emily poszła szukać rodziców, ale coś mi tutaj nie pasuje...
    Czekam na kolejny z niecierpliwością <3 Wenki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. dujhkdjd
    czekam na kolejny
    @ShawtyManeJB98

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper *-* Jestem bardzo ciekawa co będzie dalej :) Czekam na nn. Zapraszam do siebie --> http://only-death-will-hang-us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział. <3
    Mam nadzieję, że Emily nic się nie stanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejciu <3 świetny rozdział! mam nadzieję, że Justin'owi uda się znaleźć Emily ;<

    @saaalvame

    OdpowiedzUsuń
  7. oby Justin znalazł emily gsfdghghgfds

    OdpowiedzUsuń
  8. O boże. Jestem taka ciekawa, gdzie ona może być *o*

    OdpowiedzUsuń
  9. *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.* o KURWA *.* @Justin_My_Booo

    OdpowiedzUsuń
  10. awahhgd , kiedy następny ? *.* <3 lovciam to.. :P

    OdpowiedzUsuń